COVID 19 : Resurse pentru sustinerea afacerilor

Cu totii stim ca pandemia COVID 19 a provocat multe probleme în randul afacerilor. Sustinerea afacerilor, atat a celor mici și mijlocii, locale, cat și a companiilor mari a devenit pentru Yapi cea mai mare prioritate. Iata ce poți face chiar astazi pentru afacerea ta, pentru a-ti creste productivitatea, ce instrumente de marketing ar trebui să folosesti chiar dacă bugetul tau este mai redus, precum și cateva sfaturi valoroase.

Lansează-ti afacerea in online

Dacă nu ai facut-o încă, acesta este momentul în care trebuie să ai afacerea și în mediul online. Indiferent dacă afacerea ta este un restaurant, o sala de sport, un centru de cursuri sau o firma de asigurare, mediul online este cel prin care clienții te gasesc cel mai repede. Insa, atunci cand luam în considerare aceasta apare impasul bugetului.

Pana nu de mult să apari în mediul online insemna construirea unui site web, macar cu o pagina de prezentare sau ceva mai complex, cu vanzare de produse. Evident, costul unui site web, desi în scadere în ultimul timp, nu este tocmai mic. Mai mult, construirea paginii web nu iti asigura nici o vizibilitate fara optimizari SEO și campanii costisitoare. Mai este optiunea paginilor de social media, insa acestea nu sunt dezvoltate pentru sustinerea afacerilor. In social media vizibilitatea este clar foarte scazuta deoarece utilizatorii acestor aplicatii le folosesc prea putin pentru a cauta servicii și mai mult pentru divertisment. 

Asadar ai nevoie de un loc unde să iti lansezi afacerea online, fara prea multe batai de cap și totusi în acel loc să fie și clienții tai. Yapi te ajuta să faci toate acestea, chiar și mai multe, în mai putin de 5 minute. Afla mai multe aici

Comunica în continuare cu clienții

Comunicarea este cea mai importanta în crearea unei legături cu clienții nostrii. Chiar dacă pandemia COVID 19 ne distanțează fizic, sunt metode inteligente pentru a ne păstra clienții aproape. Orice forma de comunicare online este foarte importanta în aceste momente de incertitudine, asa ca asigura-te ca informatiile din online sunt la zi și corecte. Tine intotdeauna legatura cu clienții tai și nu uita să le aduci la cunostiinta ultimele noutati despre afacerea ta. Iata cateva instrumente Yapi special gandite pentru sustinerea afacerilor in comunicarea cu clientii:

  • Adaugă programul de lucru pe pagina afacerii tale de pe Yapi. Astfel clienții tai vor stii dacă locația ta este deschisa sau inchisa, între ce ore pot să te contacteze și cel mai important care este intervalul orar în care pot comanda produsele tale.
  • Comunică direct cu clienții tai prin formularul de contact și răspunde la recenziile primite. 
  • Folosește secțiunea de Anunțuri din Panoul de Control ca să comunici clienților tăi ultimele noutăți
  • Fidelizeaza-ti clienții cu reduceri speciale. Adaugă ușor un Cupon de reducere din Panoul de control

Revizuieste campaniile publicitare

    Chiar dacă trăim vremuri incerte și probabil bugetul de marketing s-a micșorat campaniile publicitare nu trebuie să dispară. Ba mai mult, ele trebuie implementate inteligent astfel încât să fie cat mai eficiente. Vizibilitatea în online este una dintre cele mai importante cai prin care ajungi la clienții tăi. Iată ce poți face astăzi în legătură cu campaniile tale publicitare din mediul online:

  • Revizuieste strategia de marketing și elimina costurile suplimentare. Afla aici mai multe despre strategii de marketing cu buget redus
  • Alege metode noi de promovare, în special pe platforme mai puțin “în voga”. Aceasta strategie este foarte eficienta deoarece îți asigura o vizibilitate mare a campaniilor tale cu un buget mai redus
  • Întrerupe reclamele care promovează produse a căror disponibilitate poate fi afectată de pandemia COVID 19
  • Dacă afacerea ta este locală atunci alege să o promovezi online doar în orașul sau localitatea de interes

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top