Ce este un software Jira?
Jira este un software agil de gestionare a proiectelor care ajută echipele să planifice, să urmărească și să lanseze produse excelente.
Jira oferă o gamă largă de caracteristici pentru dezvoltarea agilă, incluzând panourile de lucru, planificarea sprintului, îngrijirea restantei, urmărirea progresului și raportarea. Software-ul Jira ajută la gestionarea articolelor de lucru individuale pe parcursul întregului ciclu de viață.
Este conceput pentru a susține mai multe proiecte cu tabloul său de bord cu mai multe proiecte, care vă permite să vedeți starea dintr-o privire. Dacă gestionați mai multe proiecte în software-ul Jira, puteți comuta cu ușurință între ele printr-un clic pe un buton.
Cum funcționează programele Jira?
Jira este o companie de software specializată în furnizarea de software de gestionare a proiectelor și de urmărire a problemelor. Compania are sediul central în Sydney, Australia, cu birouri în America de Nord, Europa, Asia-Pacific și America de Sud.
Programul Jira este de fapt un hub centralizat pentru toată munca pe care o faceți. Vă permite să vedeți întreaga încărcare de lucru cu un singur clic de buton. Puteți configura programele Jira prin crearea de proiecte și apoi adăugarea de probleme la acesta. Acest lucru vă va ajuta să vă organizați mai bine fluxul de lucru, astfel încât să puteți gestiona mai eficient termenele limită ale proiectului.
Avantajele folosirii Jira in compania ta:
– este utilizat de peste 90% din companiile Fortune 500
– are o aplicație mobilă excelentă pentru Android și iOS, care o face ușor de utilizat în cand nu sunteti la birou.
-permite să personalizați fluxurile de lucru importante
-este unul dintre cele mai populare instrumente de gestionare a proiectelor, cu peste 12 milioane de utilizatori înregistrați.
-oferă multe caracteristici care se găsesc doar în instrumente premium precum Trello sau Asana
-oferă o imagine de ansamblu a activității echipei
-are și un plan gratuit excelent pentru echipe de până la 10 persoane.
-puteți atribui anumite restricții de la utilizatori
-se integrează cu sistemele externe
-permite să stabiliți setările de permisiune
-permite să finalizați proiecte scrum
-oferă funcții de urmărire a erorilor
-puteți adăuga nenumărate câmpuri personalizate.
Dezvantaje ale utilizarii Jira:
-permit incarcarea fisierelor de dimensiuni limitate
–rapoartele nu pot fi reutilizate
-interfață utilizator nu este prietenoasa
-este destul de greu de invatat, deci procesul de invatare pentru unii angajati ar putea dura putin timp
-migrarea către o altă aplicație nu este ușoară

Cateva Alternative Soft pentru JIRA:
1.ClickUp
ClickUp este un software care îi ajută pe oameni să își gestioneze munca în echipă. Acesta include funcții precum gestionarea sarcinilor, partajarea fișierelor, urmărirea timpului, planificarea proiectelor și multe altele.
Interfața aplicației este ușor de utilizat și ușor de utilizat pentru începători. Funcțiile sunt utile pentru toate tipurile de echipe – echipe la distanță, liber profesioniști, întreprinderi mici etc.
Caracteristici:
Comentarii atribuite: creați și atribuiți comentarii pentru dvs. sau pentru alții :puteti sa lucrați împreună la o singură sarcină
Statusuri personalizate: personalizați fluxul de lucru cu statusuri care să se potrivească fiecărui proiect
Integrări: gestionați și colaborați fără probleme la fluxurile de lucru Git
Sortare și filtrare: detaliați pentru a vizualiza sarcinile aranjate în funcție de destinatar, stare, prioritate etc.
Bara de instrumente Multitask: selectați cu ușurință mai multe sarcini sau grupuri de sarcini și efectuați oricâte modificări doriți cu un singur clic
Editare text bogat: cu interfața de formatare bogată intuitiv și frumosă a ClickUp, nu mai este nevoie să limitați o sarcină doar la textul de bază
2.Binfire
Binfire este o companie de software de gestionare a alarmelor de incendiu și de securitate bazat pe cloud. Aceștia au puterea de a gestiona cu ușurință întregul sistem de incendiu și securitate într-o singură interfață.
Caracteristici:
– O singură platformă pentru toate dispozitivele
– Se conectează la o gamă largă de senzori
– Suportă multe tipuri de panouri de alarmă de la principalii producători
– Oferă acces la mai multe baze de date cu parametri de căutare personalizabili
– Vizualizare în direct a datelor
3.Basecamp
Basecamp este un software de gestionare a proiectelor care ajută companiile și echipele să se organizeze și să comunice.
Caracteristici:
-un singur hub pentru documente și partajarea fișierelor
-gestionare simplă a sarcinilor (excelentă pentru listele de sarcini)
-intrebări automate de check-in pentru ședințe de lucru
-un portal pentru clienți și clienți pentru a vizualiza sarcinile și pentru a comunica
-chat de grup și mesaje directe
-raportare a sarcinilor
4.Pivotal Tracker
Pivotal Tracker este o aplicație software care permite unei echipe să dezvolte un produs într-un format colaborativ. Aceasta permite dezvoltatorilor să lucreze la sarcinile care le sunt atribuite și, de asemenea, permite echipei să rămână la curent cu progresul fiecărei sarcini.
Pivotal Tracker este un instrument de gestionare agilă a proiectelor. Acesta generează rapoarte privind starea proiectului și ajută la crearea de sprinturi în scopul dezvoltării.
Instrumentul poate fi utilizat în diverse scopuri, cum ar fi crearea de interfețe utilizator, realizarea de prototipuri, proiectarea de noi produse etc.
Caracteristici:
-estimarea și prioritizarea muncii
-urmărire automată a consecvenței angajatiilor
-spații de lucru pentru gestionarea mai multor proiecte
-tabloul de bord de raportare pentru timp
5. Asana
Asana este un software de gestionare a sarcinilor care ajută grupurile și echipele să își organizeze munca. Poate fi folosit de utilizatorii personali și de echipe de toate dimensiunile pentru a gestiona atât proiectele de lucru, cât și cele personale. Utilizatorii pot organiza sarcinile în proiecte și apoi să atribuie aceste sarcini altor membri ai echipei, să definească date limită, memento-uri, notificări etc. Asana are caracteristici precum tablouri de bord de progres pentru a urmări ce trebuie făcut, integrare cu chat-ul pentru a discuta despre proiect în timp real și integrări cu alte platforme, cum ar fi Google Docs sau Dropbox pentru partajarea fișierelor
Caracteristici:
-spații de lucru multiple
-vizualizare calendar
-chat și colaborare în timp real pentru fiecare task
-permisiuni pentru proiect
-câmpuri personalizate
-vizualizare Board pentru a facilita gestionarea proiectelor
ps: daca esti vrei sa iti promovezi afacerea gratuit poti incepe sa o listezi pe platforma aceasta dand click aici.
In concluzie te invit sa testezi atat JIRA cat si alternativele prezentate. Cu siguranta se va potrivi unul pentru nevoile tale.
Personal recomand JIRA si Click UP dar e doar o parere personala.
Succes!